هدایت گستر

ساخت وبلاگ

بطور کلی بدنه قاب لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم بوده است که علاوه بر سبک بودن مانع هدر رفتن نور می شوند که لایه های داخلی متشکل از چیپ های ال ای دی ،دیفیوزر و صفحه هدایت دهنده نور که با تاباندن نور بر روی دیفیوزر امکان پخش نور بصورت یکنواخت را بر عهده دارد.هیت سینک نیز از تجهیزات ضروری برای ایمنی این پنل حساب می شود. چیپ های ال ای دی مورد استفاده در لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم ،گالیوم و آرسنید هستند و ناخالصی اضافه شده به جهت تولید الکترون آزاد و افزایش دادن مواد نیمه هادی مورداستفاده قرار می گیرد برای تعیین رنگ چیپ نیازی به فیلتر نیست اما بطور کلی این چیپ ها رنگ سفید تولید می کنند. لامپ های پنلی  بسته به کیفیت مواد مورد استفاده از 15 هزار ساعت شروع و به طور متوسط عمری در حدود 60 هزار ساعت دارند که نسبت به لامپ های رشته ای معمولی 60 واتی در حدود 1500 ساعت و لامپ های فلوئورسنت کم مصرف در حدود 15 هزار ساعت خواهد بود. 

 

در انتخاب لامپ پنلی به چه نکاتی توجه کنیم ؟
یکی از راههای مناسب برای انتخاب لامپ پنلی میزان انرژی مصرفی که بر حسب لومن بر وات سنجیده می شود باید بررسی شود میزان نور دهی که به اصطلاح شارنوری گفته میشود در محیط ها و مکان های مختلف متفاوت است .میزان نورتولیدی بیشتر اگر درازای توان کمتری صورت گیرد می توان میزان بهره وری بالایی دریافت کرد.

علاوه بر میزان نور دریافتی مناسب هر چه این نور بیشتر شود از حالت نور طبیعی خارج می شود و سبب دید نامناسب و آزار و اذیت چشم بویژه در محل هایی از جمله محل های درس و تدریس و محل های بیمارستانی می شود .یکی از علت هایی که مورد بررسی باید قرار بگیرد نور خیرگی لامپ است که بعلت انعکاس نور در داخل لامپ بوجود می آید اما این میزان نه تنها فقط بستگی به لامپ ندارد بلکه به محیط قرار گیری لامپ ،پس زمینه محل نصب لامپ و محل دید افراد نیز مربوط می شود.

تنوع در لامپ های پنلی  در واقع به علت محیط نصب این نوع لامپ ها دارد بطور معمول و بیشتر پنل های سقفی را به شکل مربعی یا مستطیلی دیده ایم و پنل های دایره ای در ابعادبزرگتر بصورت آویزان و کوچکتر هم توکار وهم روکار مورد استفاده قرار می گیرند .پنل EDGE لایت و بک لایت ها نیز به علت زاویه ی تابش نور که درنوع اول نور از دور پنل وارد و در سطح پنل پخش می شود و دیگری نور از پشت پنل می تابد و در سطح پخش می شود که در در نوع  بک لایت می توان در عمق های بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد. لامپ های سه حالته دورنگ نیز یکی از لامپ ها با تکنولوژی SMD است که در محیط های بدون رطوبت موداستفاده قرار می گیرد .

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ پنلی, لامپ پنلی, خرید لامپ پنلی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 16:34

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، کاهش مصرف برق می باشد. یکی از مسائلی که همیشه سبب ناراحتی سرپرستان خانواده است، مبلغ قبوض برق می باشد. در گذشته به دلیل وجود لامپ های پر مصرف، افراد مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیادی جهت پرداخت قبوض برق بودند. اما خوشبختانه امروزه افراد می توانند با استفاده از لامپ های هالوژن مصرف برق خود را تا چندین برابر کاهش و روشنایی محیط خود را افزایش دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، مورد استفاده بودن در تمامی مکان ها و نصب آسان به وسیله سوکت است.

از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای انواع لامپ هالوژن بیان کنیم، کوچک و سبک بودن این مدل از لامپ ها می باشد. در واقع کوچک بودن و وزن کم این هالوژن ها، باعث می شود که انعطاف آن ها در استفاده برای انواع محیط بسیار بالا باشد. مزیت دوم، طول عمر بالای این مدل لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای است. در واقع این لامپ ها بر خلاف جثه کوچکی که دارند، بسیار مقاوم تر از انواع لامپ های رشته ای خواهند بود. 

مزیت سوم، مصرف برق بسیار پایینی است که برای این مدل لامپ ها تعریف می شود. لامپ های هالوژنی، علی الخصوص لامپ هالوژنی سقفی، مصرف برق بسیار کمی دارند و این اتفاق در حالتی رخ می دهد که این لامپ ها از نوردهی بسیار بالایی برخوردار می باشند.  در واقع، لامپ هالوژن سقفی از جمله لامپ هایی است که کیفیت نوردهی خوبی بر خلاف انتظار دارد و اصلاً به همین دلیل است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, قیمت هالوژن سقفی, خرید لامپ هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 16:28

یکی از برترین مزایای استفاده از لامپ های ال ای دی کوچک، کاهش انرژی می باشد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی به دلیل نیاز به ولتاژ و شدت جریان بسیار پایین، مصرف برق بسیار کمی دارند و قادر هستند با برق بسیار کمی مدت ها روشن بمانند. کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی کوچک سبب افزایش چند برابری طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای روشنایی محیط از این نوع لامپ ها استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک، مقاومت بسیار پایین در هنگام روشن شدن می باشد. لامپ های پر مصرف بزرگ و کوچک، در هنگام روشن شدن مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهند و یک جرقه کوچک تولید می نمایند؛ به همین دلیل، در برخی از مواقع جرقه کوچک تولید شده بر اثر روشن شدن لامپ های پر مصرف، تبدیل به یک صانحه بسیار بزرگ شده است. اما لامپ های ال ای دی کوچک در هنگام روشن شدن هیچ گونه جرقه ای تولید نمی کنند و حتی درزمانی که درون یک محیط با گاز های قابل اشتعال پر شده است، با روشن نمودن لامپ های ال ای دی هیچ گونه خطری ایجاد نمی گردد.

نحوه استفاده از لامپ ال ای دی کوچک
لامپ ال ای دی کوچک، توسط به شرکت های مختلف به چند صورت تولید می شوند. لامپ های ال ای دی کوچک خام، لامپ های بسیار کوچکی هستند که اندازه آن ها تقریبا نصف اندازه یک چوب کبریت می باشد؛ برای روشن سازی این لامپ کافی است دو پایه کوچک فلزی آن را به یک باتری متصل نمایید. اما برخی دیگر از لامپ های ال ای دی کوچک وجود دارند که دارای اجزای فراتری از جمله مقاومت ها و ترانس می باشند که درون لامپ های حبابی قرار دارند و برای استفاده از آن ها، می بایست لامپ ها را به یک سرپیچ متصل نمود.

انواع لامپ ال ای دی کوچک
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی کوچک دارای دو نوع خام و مرکب می باشند. لامپ های ال ای دی خام، بیشتر برای مدار های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. اما لامپ های ال ای دی کوچک مرکب شامل کنار هم قرار گرفتن لامپ های ال ای دی کوچک خام با اجزای مختلف می باشند که قادر هستند با ولتاژ بسیار بالا تری روشنایی تولید نمایند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لامپ ال ای دی, قیمت لامپ ال ای دی, فروش لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 17:51

امروزه کارخانجات بسیار زیادی در زمینه تولیدات لوازم و قطعات الکترونیکی در سراسر کشور به وجود آمده است و افراد بسیار زیادی در آن ها مشغول به کار هستند. وجود کارخانجات تولیدات وسایل الکترونیکی و روشنایی سبب شده تا دیگر مجبور به وا ردات لامپ و وسایل الکترونیکی از کشور های دیگر با قیمت بسیار بالا نباشیم و بتوانیم با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی بالا، در اختیار مردم قرار بدهیم. یکی از برترین کارخانجات تولیدات لامپ و لوازم الکترونیکی، کارخانه لامپ افراتاب می باشد.

کارخانه تولیدات لامپ و  وسایل الکترونیکی افراتاب برای اولین بار در سال 1377 متخصصان و مبتکران ایرانی تاسیس شد و به منظور تولیدات لامپ هایی با مصرف انرژی کم و کاهش مصرف سرانه برق در سراسر کشور مشغول به فعالیت شد. در کارخانه تولیدات لامپ و وسایل الکترونیکی افراتاب، متخصصان تلاش می کنند تا با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا، لوازم و وسایل روشنایی را به بهترین شکل ممکن تولید نمایند و میزان روشنایی را افزایش و مصرف برق را کاهش دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارخانه لامپ افراتاب بیشتر آشنا شوید.

کارخانه لامپ افراتاب چه چیز هایی تولید می کند؟
کارخانه افراتاب به منظور تولیدات لوازم الکترونیکی و روشنایی تاسیس شد؛ امروزه کارخانه تولیدات لامپ افرا تاب اکثر فعالیت خود را به تولید انواع لامپ های کم مصرف و ال ای دی اختصاص داده است و در حال تولیدات برترین سیستم های روشنایی جهان می باشد. جالب است بدانید که کارخانه تولیدات لامپ افراتاب تلاش می کند تا از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده نماید تا بتواند بهترین سیستم روشنایی و لامپ های مدرن را به تولید برساند و آن را در اختیار مردم قرار دهد تا آن ها مجبور به خرید لامپ های بی کیفیت خارجی نباشند.

در کارخانه لامپ افراتاب، سیستم های روشنایی همچون: لامپ ال ای دی ، لامپ های مهتابی، لامپ های اشکی، لامپ های هالوژن، پنل های سقفی روکار و توکار، چرغ های سقفی و ... به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی بسیار بالا تولید می گردند. البته، فراموش نکنید که کارخانجات لامپ افراتاب بخش کوچکی از فعالیت خود را به تولید سیم های عبور جریان الکترونیکی و لوازم مخابراطی اختصاص داده است و آن ها با برند افراتاب به بازار عرضه ی نماید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : کارخانه لامپ, کارخانه لامپ افراتاب, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 94 تاريخ : شنبه 24 دی 1401 ساعت: 15:56

اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ حبابی به صورت کاملاً دقیق صحبت کنیم، حقیقتا تلاش بی فایده ای را پیش خواهیم گرفت، چرا که قیمت لامپ های حبابی به صورت دقیق، به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. یعنی ما هرگز نمی توانیم یک قیمت ثابت را به عنوان قیمت لامپ های حبابی در نظر بگیریم؛ چرا که این قیمت بر اساس فاکتورهای خاصی توسط صنف و یا خود کارخانه های تولید لامپ، تعیین می شود؛ و می تواند بر اثر نوسانات ارزی مختلف نیز، دائما در حال تغییر باشد. 

به طور کلی باید خدمت تان عرض کنیم که لامپ های حبابی انواع بسیار بسیار تنوعی دارند که هر کدام از این انواع نیز با توجه به ابعاد، شکل ظاهری، کاربرد، میزان توان و قدرت نوردهی و انعطاف مدل آن و حتی بسته بندی و برند تولید کننده لامپ، قیمت گذاری می شوند! می بینید؟! تغییر هر کدام از این موارد می تواند بر روی قیمت نهایی لامپ حبابی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. بنابراین قیمت لامپ حبابی مجموعه ای از فاکتورهای متغیر و مختلف است که بر اساس شرایط بازار و برندها تعیین می گردد. 

یکی از مهم ترین نکاتی که بسیاری از افراد می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و روشنایی به آن توجه ویژه ای داشته باشند، قیمت لامپ حبابی است. در دنیای مدرن امروزی، لامپ های حبابی جایگزین بسیار مناسب و خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. لامپ های حبابی نسبت به دیگر چراغ ها از قیمت مناسب تر، کیفیت بالا تر و طول عمری بیشتر برخوردار هستند. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های گران قیمت پر مصرف، به خرید لامپ های حبابی روی آورند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 99 تاريخ : جمعه 23 دی 1401 ساعت: 0:41

لامپ های حبابی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و طبیعتاً برای هر کدام نیز توان مصرفی خاصی در نظر گرفته می شود. مهم ترین مزیت لامپ های حبابی، نوع و ماهیت نوری است که تولید می کنند. معمولاً شمایل در نظر گرفته شده برای این لامپ ها به نوعی است که خاصیت گستردگی نور بسیار بالایی دارند. انعطاف ظاهری و طراحی فیزیکی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع شکل ظاهری لامپ های حبابی به گونه ای است که در عین تکراری بودن می تواند، تنوع ایجاد کند. 

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و غیره، می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند. 

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه می باشد. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لامپ حبابی, قیمت لامپ حبابی, خرید لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 78 تاريخ : سه شنبه 20 دی 1401 ساعت: 14:04

لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن می باشد.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

استعلام قیمت لامپ کم مصرف
خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 21:27

مراحل تولید یک لامپ کم مصرف، می تواند شامل راه و روش های مختلفی شود که در این مسیر هم به نیروی انسانی و هم به نیروی دستگاهی نیاز است. البته در تولیدی لامپ کم مصرف، معمولا سعی می کنند که استفاده و کمک نیروی انسانی را در بخش انحصاری تولید به صفر برسانند. چرا که تولید لامپ، آن هم از نوع کم مصرف تا حد خیلی زیادی به انواع دستگاه ها و تجهیزات وابسته است.  البته وجود نیروی انسانی در بخش بسته بندی لامپ ها و نظارت بر کیفیت روال کار، امری بسیار ضروری خواهد بود. خوشبختانه کشور ما توانسته در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ با کیفیت، تا حدی به خودکفایی برسد و این موضوع را می توانیم در راه اندازی انواع تولیدی لامپ کم مصرف در جای جای کشور مشاهده نماییم. 

مدارک لازم برای تولیدی لامپ کم مصرف 
برای راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف و رسیدن به سوددهی بالا، باید تجهیزات مورد نیاز و زمین با مساحت بالا و قابل قبولی برای تاسیس کارخانه در دسترس داشته باشید. طبیعتاً راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف نیز مانند هر تولیدی دیگری، قوانین و شرایط خاص خودش را خواهد داشت. برای دسترسی به این قوانین، نیاز است که ابتدا شما به قسمت صنعت و معدن استانی مربوطه مراجعه نموده و پس از کسب تکلیف اقدام نمایید. با این حال چند نمونه از ابتدایی ترین نیازهای که برای راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف مطرح می شود، شامل موارد زیر خواهند شد: 

  • ثبت رسمی تولیدی با مدارک درخواستی
  • ارائه مدرکی دالی بر برخورداری از یک ملک با متراژ متناسب برای راه اندازی تولیدی
  • برخورداری از یک سرمایه تعیین شده متناسب با برآورد هزینه ها
  • جواز کسب تولید یا پروانه بهره برداری
  • و ... 
هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : تولیدی لامپ, تولیدی لامپ کم مصرف, تولیدی لامپ ایران زمین, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 4 دی 1401 ساعت: 15:19

یکی از مهم ترین نکاتی که سبب می شود تا شما دیگر خرید لامپ های قدیمی را کنار بگذارید به خرید لامپ های جدید بپردازید، دانستن مزایای لامپ حبابی است. امروزه لامپ های حبابی جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های قدیمی پر مصرف و فلورسنتی شده اند. این نوع لامپ ها از مزایای فراوانی برخوردار هستند و می توان از آن ها در هر شرایطی استفاده نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با تمامی مزایای استفاده از لامپ های حبابی بیشتر آشنا شوید.
مصرف برق کم
یکی از مهم ترین مزایای لامپ حبابی، کم مصرف بودن است. لامپ های حبابی به دلیل نوع ساختارشان، مصرف برق بسیار کمی دارند و می توانند گامی بلند در عرصه کاهش مصرف انرژی الکتریکی سرانه باشند. در این نوع لامپ ها، متخصصان از دیود های نور دهنده یا همان لامپ های ال ای دی استفاده نموده اند. وجود لامپ های ال ای دی 3.6 ولتی درون لامپ های حبابی، سبب شده تا مصرف برق آن ها 0.1 لامپ های رشته ای بشود. البته فراموش نکنید که برق 220 ولت شهری به تنهایی وارد مدار دیود لامپ های حبابی نمی شود بلکه توسط یک ترانس به برق کم تر متناوب تبدیل می شود و وارد مدار دیود های نور دهنده می گردد.
نور زیاد
یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ های حبابی، نور بسیار زیادی آن ها است. همانطور که می دانید، لامپ های فلورسنتی و رشته ای باید مدت زمان بسیار طولانی روشن بمانند تا گرما آن ها به حد نصاب برسد و درنتیجه نور آن ها افزایش یابد. اما لامپ های حبابی، به محض روشن شدن سریعا محیط را از نور خود سرشار می کنند و روشنایی را در همه جا پخش می نمایند.
طول عمر بالا
شاید این جمله را بار ها هنگام حمل لامپ های قدیمی شنیده اید که مواظب باش نشکند یا مراقب باشید که در هنگام گرم بودن دست به لامپ نزنید. لامپ های فلورسنتی و رشته ای از شیشه های بسیار نازکی تشکیل شده اند که این امر سبب کاهش طول عمر آن ها گشته است. به همین دلیل حمل و نقل و حتی نصب آن ها می تواند در طول عمر لامپ تاثیرگذار باشد. اما لامپ های حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از طول عمر بالا تری برخوردار هستند و دربرابر گرما، رطوبت و گردو غبار مقاومت بیشتری دارند.
جلوگیری از خطر آتش سوزی
لامپ های قدیمی به خصوص لامپ های رشته ای، در زمان روشن شدن یک جرقه نسبتا قوی تولید می کردند تا بتوانند روشن شوند. این امر در زمان گاز گرفتگی سبب آتش سوزی منازل می گشت. اما یکی از مزایای لامپ حبابی، تولید نکردن جرقه و افت نداشت برق در هنگام روشن شدن است؛ این امر سبب می شود تا در زمان گاز گرفتگی نیز شما بتوانید از این لامپ استفاده کنید.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های حبابی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های قدیمی ارزان قیمت، یک بار لامپ های حبابی را خریداری کنید و برای همیشه استفاده نمایید.

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 77 تاريخ : شنبه 3 دی 1401 ساعت: 15:18

از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.

از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, خرید لامپ هالوژن, قیمت هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 1 دی 1401 ساعت: 20:39